Ultrasound Teaching Manual: The Basics of Performing and Interpreting Ultrasound Scans 3rd Edition free e-book

free medical ebooks from here , injoy
medical man
Messages : 5972
Inscription : dim. juin 11, 2017 11:41 pm
Contact :

Ultrasound Teaching Manual: The Basics of Performing and Interpreting Ultrasound Scans 3rd Edition free e-book

Message par medical man » mar. janv. 30, 2018 8:18 pm

This workbook offers structured, course-like learning, and just like an instructor in an ultrasound course, it guides you systematically through the individual organ systems. The accompanying videos demonstrate basic anatomy for ultrasound, optimum transducer positioning, and the interaction between transducer position and monitor display, allowing you to experience the learning points in real time for a deeper, visual understanding.

Highlights of the third edition:

Multiple-exposure photos demonstrate the dynamics of handling the transducer
Triple-image sets clearly show transducer positioning, the ultrasound image, and an anatomic diagram of the site
Numbered structures on the anatomic diagrams help you learn new information and test your retention at any time. The legend on the back-cover flap folds out for quick reference. Each structure is referred to by the same number throughout the book
Numerous quiz images at the end of each chapter give you an opportunity to test your knowledge
Physical principles are explained concisely with clear, accessible diagrams
Various tips and tricks make it easier for beginners to get started
Ultrasound Teaching Manual is the perfect introduction to diagnostic ultrasound if you

are taking an ultrasound course and would like to prepare yourself systematically for this course or consolidate what you have learned
are a physician or student who wants to become familiar with diagnostic ultrasound in independent study; or
are a resident in internal medicine, radiology, surgery, gynecology, anesthesiology, or pediatrics who wants to solidify your ultrasound experience.
COVER.jpg
hidden link, please register and comment to see the download link, thank you.
Exclusive content for logged in users.



azert
Messages : 233
Inscription : mar. août 13, 2019 9:11 pm
Contact :

Re: echography pdf

Message par azert » dim. déc. 08, 2019 1:16 pm

oui

sams12345
Messages : 326
Inscription : lun. oct. 21, 2019 4:54 pm
Contact :

Re: echography pdf

Message par sams12345 » mar. janv. 07, 2020 1:32 pm

merci

Abbachia
Messages : 144
Inscription : mar. déc. 24, 2019 11:33 pm
Contact :

Re: echography pdf

Message par Abbachia » ven. janv. 17, 2020 12:13 pm

Merci

Abbachia
Messages : 144
Inscription : mar. déc. 24, 2019 11:33 pm
Contact :

Re: echography pdf

Message par Abbachia » mar. janv. 21, 2020 12:38 am

Thanks

Mohand
Messages : 139
Inscription : mar. déc. 19, 2017 10:54 am
Contact :

Re: echography pdf

Message par Mohand » sam. févr. 08, 2020 4:33 pm

Merci

Mohand
Messages : 139
Inscription : mar. déc. 19, 2017 10:54 am
Contact :

Re: echography pdf

Message par Mohand » sam. févr. 08, 2020 4:34 pm

Thanks a lot

djelloul
Messages : 56
Inscription : lun. oct. 28, 2019 9:31 pm
Contact :

Re: echography pdf

Message par djelloul » jeu. févr. 27, 2020 12:50 am

oui

dralexdelarge655321
Messages : 99
Inscription : ven. avr. 17, 2020 12:16 pm
Contact :

Re: echography pdf

Message par dralexdelarge655321 » ven. avr. 17, 2020 12:28 pm

merci

Saad med99
Messages : 168
Inscription : mar. août 13, 2019 11:12 am
Contact :

Re: echography pdf

Message par Saad med99 » ven. mai 01, 2020 3:07 pm

👍

Répondre

Revenir à « Livres médicaux gratuits en anglais »

Qui est en ligne ?

Utilisateurs parcourant ce forum : Aucun utilisateur inscrit et 7 invités